مشاور وزیر نیرو گفت : قانون تلفات برق هنوز در کشور اجرا نمی‌شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدهادی عطارزاده در دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت انرژی الکتریکی با بیان اینکهگام بعدی حضور همه سرمایه‌گذاران در پای کار و بهره برداری است، ادامه داد: مشکل اصلی در این بخش گذاشتن گردش در سیستم دولتی است بنابر این باید در زمان قانون‌گذاری تمام عوامل در کنار یکدیگر قرار گیرد تا مشکلات کمتری در آینده بوجود آید.

وی افزود: تاکنون قانون‌های خوبی وضع شده اما گردش مالی در کشور به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند در آن حرکت کنند، بنابراین باید گردش مالی ایجاد شود و نکته قابل توجه این است که هرکجا مصرف کنند پول را به تولید کننده رسانده است، مشکلات برطرف شده است.

مشاور وزیر نیرو تصریح کرد: نیاز است تا سیبل و بسته‌های خود در این بخش را با تفاهمات تکمیل‌کرده و گردش مالی را در سیستم برق ایجاد کنیم.

عطارزاده افزود: همچنین باید با بهره‌گیری از ابتکارات و توان سرمایه گذاری مدیریتی به صنعت برق، آب و نفت که افزایش راندمان، توزیع و افزایش تولید و کاهش مصرف را بدنبال دارد توجه کنیم.

وی بیان کرد: قانون تلفات برق علیرغم تلاش مجلس و دولت در کشور اجرا نشد و در حال حاضر نفت و گازی که برای تولید برق مصرف می‌شوند را باید برای افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند طراحی و واگذار کرد/س 

برچسب ها: تلفات ، قانون ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.