روزنامه هاي انگليسي از احتمال مهاجرت و پناهنگي نيكولا ساركوزي رئيس جمهور سابق فرانسه به اين كشور همزمان با صدور دستوراخذ ماليات از افراد سرشناس فرانسوي خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ايلاف، روزنامه هاي انگليسي در اين باره نوشتند نيكولا ساركوزي رئيس جمهور سابق فرانسه در دوران رياست جمهوري خود ثروت كلاني از طريق سخنراني هاي خود در ميزگردها، كنفرانس ها و ميهماني ها به دست آورده و در هر ساعت 180 هزار يورو براي سخنراني هاي خود دريافت مي كرده و هم اكنون وي تلاش هاي خود را براي افزايش ثروت خود از طريق سرمايه داران اين كشور به كار بسته است.

در ادامه اين مطلب آمده كه اقدامات ساركوزي وي را در فهرست ميليونرهاي فرانسه قرار ميدهد و همين دليل باعث بررسي ميزان ثروتش از سوي دستگاه قضايي اين كشور مي شود.

در همين حال روزنامه هاي انگليسي از انتخاب محله ثروتمند نشين "ساوث كينزينگتون" لندن از سوي نيكولا ساركوزي خبر داده و افزودند رئيس جمهور سابق فرانسه و خانواده اش در صدد مهاجرت به اين منطقه به دليل فرار مالياتي هستند.

در همين حال پايگاه"مديا بار" از افشاي پناهندگي مالي ساركوزي به لندن از سوي پليس اين شهر پس از يافته شدن اسنادي در رابطه با اين موضوع خبر داد.

گفتني است، نيكولا ساركوزي رئيس جمهور سابق فرانسه با اتهاماتي همچون اخذ پول از معمر قذافي براي تبليغات انتخاباتي خود در سال 2007، امضاي قرار داد تسليحاتي غيرقانوني با پاكستان و فرار مالياتي از سوي دستگاه قضايي اين كشور مواجه است.

برچسب ها: سارکوزی ، لندن ، برونی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار