رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در بازدید از مناطق زلزله زده روستایی شهرستان اهر با حضور در روستاهای برمیس از توابع بخش مرکزی اهر 10 واحد مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد را افتتاح کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، انواری، در این مراسم خدمت به خانواده محرومان و افراد بی سرپرست در مناطق زلزله زده را بزرگترین افتخار این نهاد مقدس و یادگار گرانقدر حضرت امام برشمرد و افزود: این نهاد از اولین ساعات زلزله با حضور در مناطق آسیب دیده از زلزله در خدمت مددجویان تحت پوشش بوده و دراین راستا عملیات اجرایی 1200 واحد مسکونی توسط این نهاد به اتمام رسیده و افراد تحت پوشش و خانواده های آنها از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی، همچنین گفت: عملیات اجرایی بیش از 500 واحد در حال اجراست که تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 این تعداد واحد مسکونی نیز تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد می شود.

امام جمعه اهر نیز در این مراسم تلاشهای کمیته امدادامام خمینی را در کمک به افراد نیازمند و فاقد درآمد و بی سرپرست و تمامی افرادی که به نحوی از حمایت این نهاد برخوردار هستند بسیار خوب و خوشحال کننده اعلام کرد و افزود: با تلاش این نهاد گامهای بسیار اساسی در حمایت از این قشر برداشته شده است.

حجت الاسلام جوادحاجی زاده به خدمات ارایه شده توسط کمیته امداد در زلزله اخیر اشاره کرد و افزود: این نهاد با تمهیدات لازم و جذب کمک های مردمی و همچنین جذب خیران در کمک به محرومان مناطق زلزله زده نقش اساسی داشته و بهره برداری از این اماکن برای مددجویان افتخاری ارزشمند و سند ماندگار برای تلاشگران کمیته امداد حضرت امداد امام(ره) است./س

برچسب ها: ساخت ، مسکن ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.