پيشرفت 85درصدي پروژه 292 واحدي مسكن مهر شهر جاجرم از پروژه هاي موفق مسكن مهر شهرهاي زير 25 هزار نفر در خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، پروژه 292 واحدي مسكن مهر شهر جاجرم با زيربناي27 هزار و 813 متر مربع در زميني به مساحت 21 هزار و 900 متر مربع واقع در سايت 22 هكتاري مسكن مهر جاجرم در حال اجرا است.

مدير كل بنياد مسكن خراسان شمالي در معرفي اين پروژه گفت:اين پروژه در قالب 73 بلوك مشتمل بر 4 واحد به صورت دو طبقه در حال اجرا است.

وی همچنین بابیان اینکه این پروژه با رعايت آيين نامه هاي 2800 و مبحث19 مقررات ملي ساختمان از اواخر سال 89 شروع شده است.

وي اضافه كرد: نظارت و كنترل پروژه از طريق ناظرين نظام مهندسي به صورت مقيم و كارشناسان بنياد مسكن انقلاب اسلامي به صورت ناظرين عالي در اجراي پروژه استفاده شده است.

مدير كل بنياد مسكن خراسان شمالي در خصوص ويژگي هاي معماري مجموعه گفت:با رعايت قوانين و مقررات ملي ساختمان و رعايت اصول معماري طراحي شده و به صورت دو طبقه در متراز حدود 95 متر مربع براي هر واحد اجرا شده است.

وي بابیان اینکه اغلب پروژه ها در مرجله نازك كاري قراردارند،افزود:همچنين يك باب مسجد و يك باب دبستان 4كلاسه دراین سایت در حال ساخت است.

علی محمدي در خصوص مشخصات فني پروژه نيز گفت:سازه اجرا شده به صورت اسكلت فلز با سقف تيرچه كروميت بوده و انجام آزمايشات كنترل كيفيت جوش و بتن در كليه مراحل پروژه توسط آزمايشگاههاي مورد تاييد در استان انجام شده است.

وي اضافه كرد:كليه مشخصات فني و مصالح مورد استفاده داراي استاندارد و مورد تاييد بوده و نماي ساختمان تركيبي از سنگ و آجر نسوز و سيمان رنگي است كه با توجه به وضعيت اقليمي منطقه زيبايي پروژه دو چندان شده است.

محمدی با اشاره به اینکه همچنين پنجره ها از نوع u.pvc و شيشه هاي دو جداره است،گفت:برای سيستم گرمايشي پكيج وسيستم سرمايشي كولر گازي و لوله هاي سرد و گرم از نوع 5 لايه و داراي استاندار ملي کشور استفاده شده است./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.