معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب افزایش اقتدار، عظمت و عزت نظام اسلامی و ترس دشمنان از روحیه ایثار و فداکاری می‌شود و در نتیجه جرأت دشمن را برای تهدید از بین می‌برد.

نصر اللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود : امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی گفت : آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح شد، جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در در بین رزمندگان غیور جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با تأکید بر اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند افزود : جوانان ایران اسلامی در شرایط امروز باید به خوبی با رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهدا آشنا شوند که برگزاری یادواره‌های شهدا گام مؤثری در این زمینه به شمار می‌رود.
نصراللهی گفت : تجربه ثابت کرده است در هر مقطعی از زمان که فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه جاری و ساری بوده است، دشمنان نتوانسته‌اند علیه نظام دست به کاری بزنند و در هیچ زمینه‌ای موفق نبوده‌اند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.