مدیر امور ناظرین و تالارهای بورس کالای ایران از عرضه 1500 تن اوره صنعتی شرکت پتروشیمی کرمانشاه در روز چهارشنبه، چهار بهمن ماه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، عباس یعقوبی با بیان اینکه تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز چهار بهمن ماه شاهد عرضه اوره صنعتی شرکت پتروشیمی کرمانشاه به میزان 1500 تن است، اضافه کرد : شرایط فروش این کالا بر مبنای EXW و با حداقل فروش 500 تن در کیسه های 50 کیلویی خواهد بود.
 
مدیر امور ناظرین و تالارهای بورس کالای ایران افزود : این کالا به قیمت پایه پیشنهادی 365 دلار جهت بازار هدف ترکیه و عراق عرضه خواهد شد و امیدوارم این روند برای دیگر تولیدکنندگان نیز ایجاد شود.
 
 یعقوبي به عرضه کنندگان جدید اشاره کرد و گفت : در هفته جاری شرکت های آریا ساسول و پلیمر کرمانشاه جزو عرضه کنندگان جدید بودند که به فهرست عرضه کنندگان محصولات پتروشیمی بورس کالا پیوستند.
 
وی همچنین تداوم عرضه و معامله محصولات کشاورزی در تالار کشاورزی بورس کالای ایران را مثبت، ارزیابی و بیان کرد : طی هفته جاری محصولات کشاورزی متنوعی مانند گندم دامی، جو دامی و شکر عرضه و معامله شد که امیدواریم شاهد رونق روزافزون معاملات محصولات کشاورزی در این تالار باشیم.
 
لازم به ذکر است روز چهارشنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران تا 141 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن، شمش روی، میلگرد ، شمش بلوم و شمش طلا توسط شرکت های ذوب آهن اصفهان، ذوب و روی بافق، صدر فولاد، فولاد آذربایجان، فولاد خوزستان و گروه معدنی و صنعتی زرمهر عرضه می شود.
 
علاوه بر محصولات فوق، در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی نیز تا 95 هزار تن انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی در دو بخش داخلی و صادراتی عرضه خواهد شد. ذرت دانه ای دزفول نیز به میزان 335 تن به نرخ پایه 5900 ریال، در تالار کشاورزی بورس بر روی تابلوی عرضه می رود./عب
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار