يک عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: تمامي نمايندگان بايد در جلسات مشترک دولت و مجلس حضور داشته باشند و اينگونه نباشد که فقط هيات رئيسه مجلس در اين جلسات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران احمد اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس در خصوص اعتراض برخي از نمايندگان به اينکه چرا فقط عده‌اي خاص از نمايندگان به جلسات شبانه دولت و مجلس دعوت مي‌شوند، گفت: من نيز با اين مسئله مخالفم که فقط عده‌اي خاص در جلسات مشترک مجلس و دولت شرکت کنند زيرا همه نمايندگان بايد در جريان آنچه که در جلسات مطرح مي‌شود باشند و همه بايد تصميم بگيرند.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس در خصوص نتايج جلسات مشترک دولت و مجلس در حل مشکلات جامعه اظهار داشت: تشکيل جلسات بسيار موثر خواهد بود و هرچه بين دولت و مجلس تعامل بيشتري باشد قاعدتا مشکلات مردم سريعتر حل خواهد شد.

اميرآبادي خاطر نشان کرد: برگزاري اينگونه جلسات مي‌تواند در حل اختلافات بسيار حائز اهميت باشد و به جاي اينکه اختلافات از طريق تريبون‌ها و روزنامه‌ها و رسانه‌ها منعکس شود، در اين جلسات مطرح و حل شود.

وي در پايان افزود: در جلسات مشترک دولت و مجلس بايد تمامي نمايندگان حضور داشته باشند و تصميم بگيرند نه اينکه فقط هيئت رئيسه به اين جلسات دعوت شود.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: مجلس ، قم ، دولت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار