کمپین «قرآن 2013» در ایالت واشنگتن

کمپینی در ایالت واشنگتن با عنوان «قرآن 2013» در نظر دارد آیاتی از قرآن کریم و احادیث نبوی را به صورت دست نویس در سراسر ایالت واشنگتن نصب کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، یک وبلاگ نویس و فعال سیاسی ساکن ایالت واشنگتن، به منظور مقابله با تبلیغات اسلام هراسانه "پاملا گلر"، که اسلام را به تروریسم و جهاد را به وحشیگری نسبت می دهد، قصد برگزاری کمپینی را با عنوان "قرآن 2013" در ایالت واشنگتن دارد. در این کمپین، وی آیاتی از قرآن کریم و احادیث نبوی را به صورت دست نویس در سراسر ایالت واشنگتن نصب خواهد کرد.
وی که نامی از خود به میان نیاورده، تنها هدفش از این اقدام را مبارزه با اسلام هراسی عنوان کرده است.
وي در وبلاگ شخصی خود نوشت: این ایده به منظور دفاع از اسلام، مبارزه با اسلام هراسی و از میان بردن اتهامات دروغین به اسلام، از طریق مجاری صلح آمیز است.
وی تصریح کرد: همه ما می دانیم که تصویر موجود از اسلام، در اذهان عمومی مردم آمریکا بسیار منفی است، به ویژه با تبلیغات اخیر ضد اسلامی «پاملا گلر» که در ایستگاه های مترو نصب شده اند. به منظور اعتراض به این تبلیغات به شیوه ای مثبت، تصمیم گرفته ام که آیاتی از قرآن کریم و احادیث نبوی را به صورت دست نویس بر روی پلاکارد های رنگی نوشته و در سراسر ایالت واشنگتن نصب کنم.
گفتني است؛ این وبلاگ نویس و فعال سیاسی در ادامه افزود: در آینده برای گسترش این پروژه، علاوه بر آیات و احادیث نبوی، بر روی اشعار و احادیث مربوط به دین اسلام نیز کار خواهم کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار