نماینده تهران در حالی به حضور مشاور قوه قضاییه در صحن علنی تذکر داد که با واکنش تند برخی نمایندگان نسبت به این موضوع مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران که در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) طی تذکر آیین نامه‌ای به هیئت‌رئیسه گفت: چرا هیئت‌رئیسه به درخواست بنده برای تذکر توجهی نمی‌کند و بر چه اساس اجازه نمی‌دهد تذکر بدهم.

وی در ادامه تصریح کرد: آقای علی بنایی نماینده سابق قم که به عنوان مشاور قوه قضاییه منصوب شده است-حالا بماند که درست است یا نه- با چه مجوزی در جلسات علنی مجلس حضور می‌یابد؟

وی افزود: وزیر دادگستری مسئول تنظیم روابط قوه قضاییه بین سه قوا بوده و همچنین قوه قضاییه معاونت پارلمانی نیز دارد. بنابراین سوال بنده این است که آقای بنایی با چه مجوزی در جلسات مجلس حضور می‌یابد.

در ادامه این تذکر حجت‌الاسلام ابوترابی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در خصوص تذکر اول شما اگر احتمال می‌دادم که تذکر جنابعالی در خصوص دستور کار است قطعا اجازه را می‌دادم ولی چنین احتمالی را ندادم.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص تذکر دوم شما فعلا دفاعی ندارم و اگر دفاعی بود بعدا مطرح خواهم کرد.

 البته موضوع به این جا ختم نشد چرا که نادر قاضی پور نماینده ارومیه طی تذکر آیین نامه‌ای و در واکنش به تذکر کوچک‌زاده گفت: این که آقای بنایی بزرگوارانه آمده به مجلس و کدخدامنشانه به محل مشکلات کم می‌کند چرا برخی افراد اجازه نمی‌دهند؟

در ادامه این ماجرا حمیدرضا طباطبایی نیز به تذکر کوچک‌زاده واکنش نشان داده و گفت: افراد زیادی از جاهای مختلف در جلسات مجلس حضور دارند چرا فقط به یک روحانی محترمی که در جلسه حضور دارد واکنش نشان دهیم؟

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار