پس از آنکه سردار آزمون توانست با تیم فوتبال زنیت کازان روسیه قرار داد همکاری ببندد، مسئولان تیم والیبال این باشگاه هم با " خلیل آزمون" پدر وی برای مربیگری در تیم والیبال این باشگاه مذاکراتی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، " خلیل آزمون" هم اکنون عنوان سرمربی گری تیم والیبال گل گهر سیرجان را که در گروه دسته یک بازی می کند را بر عهده دارد، این تیم به عنوان صدر نشین جدول رده بندی لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به لیگ برتر در سال 1392 است.

خلیل آزمون مربی بین المللی والیبال کشورمان اظهار داشت: پس از آنکه" سردار" با تیم لیگ برتر فوتبال زنیت کازان قرار داد همکاری بست طی سفری که به این کشور داشتم با مسئولان آنها در خصوص هدایت این تیم وارد مذاکره شدم این در حالی است که تیم والیبال زنیت کازان روسیه هم اکنون صدر نشین مسابقات لیگ برتر باشگاه های این کشور است و ترکیب آن را بهترین والیبالیستهای جهان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: سکان هدایت تیم والیبال زنیت کازان روسیه در دست " آلنکو" سرمربی تیم ملی والیبال این کشور که چندی پیش از پست خود استعفا کرده بود، است و در صورت عقد قرار داد نهایی با این تیم من به عنوان دستیار دوم و یا سوم با وی همکاری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: اگر موفق به عقد قرار داد با این باشگاه شوم به عنوان یک مربی لژیونر می توانم اطلاعات فنی والیبالی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهم، قرار است دو ماه دیگر مذاکرات نهایی را با مسئولان این باشگاه انجام داده و برای عقد نهایی قرار داد عازم روسیه شوم.

آزمون تصریح کرد: طی سفری که به روسیه داشتم از نزدیک اکثر بازیهای این تیم و تمریناتشان را تماشا کردم، نوع عملکرد آنها در سطح جهانی است و لیگ روسیه می تواند جایگاه خوبی برای کسب اطلاعات حرفه ای برای من باشد.

وی درپاسخ به این سوال که چرا در کنار ولاسکو به عنوان مربی حضور پیدا نمی کنید تا اطلاع حرفه ای وی هم بهره مند شوید؟ گفت: مسئولان فدراسیون من را به عنوان یک مربی حرفه ای قبول ندارند از زمانی که در مسابقات باشگاهی به عنوان مربی حضور دارم در تیم های مختلف عناوین بسیار خوبی را کسب کرده ام اما متأسفانه هیچ وقت مورد توجه مسئولان نبودم. در تیم های مختلف عناوین بسیار خوبی را کسب کرده ام اما متأسفانه هیچ وقت مورد توجه مسئولان نبودم در حال حاضر فعالان فدراسیونی در میان مربیان لیگ نمی توانند کسی را پیدا کنند که کارنامه کاریش به درخشانی من باشد. این امر در شرایطی بود که هیچ گونه حمایتی از سوی فدراسیون نشدم.

وی تصریح کرد: داورزنی در زمانی که فقط یک سال از حضورش به عنوان رئیس در فدراسیون والیبال می گذشت با من صحبت کرد و گفت: هدایت تیم ملی جوانان را برعهده ان می گذارد پس از آن جلسه دیگر هیچ صحبتی با هم نداشتیم، فکر می کنم وی نام من را هم فراموش کرده است.

آزمون یادآور شد: من در طول دوران مربیگریم در والیبال گنبد توانستیم سه سال عناوین بسیار خوبی را برای آنها کسب کنم فقط یک سال بنا به دلایل مختلف تیم گنبد نتوانست نتیجه خوبی را در لیگ به دست آورد همین موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه من را از سمت خود برکنار کرده و آبروی 20 ساله والیبالی ام را در این شهر ازبین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هدایت تیم های والیبال گنبد در دست مربیان غیر بومی است که به هیچ هنوان مسابقه خوبی در لیگ برتر نداشته اند و به نوعی که جایگاه قعر نشینی را در جدول حفظ کرده و نمی توانند بر امتیازات تیم بیافزایند./آق
برچسب ها: داورزنی ، روسیه ، گنبد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار