سومین دوره جشنواره موسیقی فجر با ویژگی های در خور توجهی از جمله ورود موسیقی محلی به این دوره و مطرح شدن آن به عنوان یک سر لوحه همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران در سومین دوره از جشنواره موسیقی فجر که در دوازدهم بهمن سال 66 فعالیت خود را آغاز کرد نگاه به موسیقی محلی به عنوان سرلوحه این دوره از جشنواره مطرح شد.
از ویژگی های جشنواره سوم می‌توان به برنده شدن یکی از خوانندگان کم سن و سال به نام محمد حسین وریور و ورود دیپلم افتخار و حذف لوح تقدیر از این جشنواره اشاره کرد.
همچنین چاپ و فروش بولتن جشنواره با عنوان آگاهی نامه جشنواره و اعلام نام گروهها به همراه سرپرست گروهها و حضور 14 گروه در این دوره از جشنواره که برخی از آنها برای نخستین بار وارد رقابت شده بودند از دیگر ویژگی های جشنواره سوم است.
در میان برندگان جشنواره سوم موسیقی فجر نادر مرتضی پور نوازنده سازهای بادی و رهبر ارکستر و مهدی شمس نیکنام از ارکستر سمفونیک تهران و زنده یاد سید خلیل عالی نژاد و عاشق رسول قربانی حضور دارند.
از دیگر برندگان دوره سوم می توان به محمد میرزاوندی، محمد علی طاهری، حسین طیبی، ذوالفقار عسگرپور، محمد حسین درپور، مرتضی وزیری، فرخ یزدان فر و مجید تکه اشاره کرد./ي2
بهاره كنجكاوفرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار