دیترویت در محاصره ی کانسپت ها

کمپانی های متعدد کانسپت های آینده نگر خود را با مشخصه های جدید در این نمایشگاه معرفی کرده اند که در این گزارش به آن پرداخته شده است .

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از  بازار خبر ؛ هر سال با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت ، اتومبیل های کانسپت (مفهومی) هیاهوی خاصی را در غرفه های ویژه ایجاد می کند. در نمایشگاه امسال نیز چند خودروی مفهومی پرزرق و برق از میان موسیقی ، افکت های ویژه و رقص نور خارج شد و در معرض بازدید قرار گرفت.

کمپانی های متعدد ، کانسپت های آینده نگر خود را با مشخصه های جدید در این نمایشگاه معرفی کرده اند که در این گزارش به آن پرداخته شده است .

کانسپت NSX آکورا

کانسپت NSX آکورا یعنی «سینرژی بین انسان و ماشین» در کنار ظاهر آینده نگر آن ، پکیج داخلی خودرو در نهایت سادگی ،‌موقعیت متفاوتی را برای ارتقای تمرکز راننده ایجاد می کند.

NSX آکورا از یک موتور وسط 6 – 7 با تزریق مستقیم و دو موتور الکترونیکی برای چرخهای جلو تشکیل شده است.

پروتوتایپ MDX آکورا

پروتو تایپ MDX آکورا 2014 در مقایسه با MDX 2013 جمع و جورتر به نظر می رسد . مهمترین نکته درباره این مدل ارتقای سیستم الکترونیکی هوشمند خودرو در کنار چراغهای LED است.

کانسپت اسمارت فور استارز

اسمارت کوپه اسپورت فور استارز (For stars) را در این نمایشگاه معرفی کرد . نام کنایه آمیز این کانسپت به سقف شیشه ای این خودرو باز می گردد که سرنشینان قادر به تماشای آسمان پر ستاره می کند . جزئیات جالب تر درباره این خودروی مفهومی تنظیم دمای داخل خودرو از طریق گوشی های هوشمند است . اسمارت «فور استارز» با موتور الکتریکی 60 کیلو واتی تا 80 مایل در ساعت سرعت دارد .انرژی باطری لیتیوم آن تا 6 . 17 کیلو وات ساعت است.

کانسپت شاسی بلند اوربان هوندا

به گفته مقامات هوندا کانسپت شاسی بلند اوربان یکی از طراحیهای آرمانی این کمپانی است. با 169 اینچ طول (430 سانتی متر) این شاسی بلند هوندا حدودا 9 سانتی متر از هوندا CR-V کوتاه تر است . دستگیره پنهان درب عقب آن نیز ، شمایل یک کوپه را به این کانسپت داده است.

کانسپت هیوندا جنسیس HCD – 14

رسانه ها این کانسپت هیوندا را به فلز ذوب شده تشبیه کرده اند . سپر یک تکه آن  تنها عامل ارائه این تشبیه است . کانسپت جنسین HCD – 14 از موتور V – 8 با  تزریق مستقیم برخوردار است.

برچسب ها: دیترویت ، کانسپت ، کمپانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.