قائم مقام شهردار منطقه 8 از اجراي مانور بحران در طرح استقبال از بهار سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سيد مرتضي موسوي با اعلام اين خبر گفت: شناخت محيط ، ظرفيت ها، توانمندي ها و همچنين هماهنگي عوامل انساني و در نهايت ادبيات مشترک مديريتي علاوه بر اينکه ظرفيت و خدمت رساني به مردم را بهتر فراهم مي کند بالطبع در سايه همدلي و همراهي همگان هنگام بروز حوادث غيرمترقبه شهر و محله را با کمترين مشکل مواجه کند.
وي با اشاره به توسعه خطوط مترو يکي از اقدامات موثر مديريت شهري در چند ساله اخير است گفت: در هفته هواي پاک توسعه و ساماندهي حمل و نقل عمومي بايد به عنوان يک باور ملي و گفتمان بالا دستي در کشور تلقي شود.
موسوي تصريح کرد: توسعه خطوط مترو در راستاي برون رفت از بحران ترافيک و رهايي شهروندان از وضعيت نامطلوب آلاينده هاي پرخطر در هواي شهر بوده است.
وي با اشاره به اقدامات مديريت شهري در طرح استقبال از بهار اظهار داشت: يکي از ابتکارات موفق مديريت شهري اجراي طرح فاخر استقبال از بهار است که همکاران تلاش دارند تا با مشارکت شهروندان نسبت به غبارروبي شهر و توجه به مبلمان شهري و اجراي طرح هاي عمراني، ترافيکي و اجتماعي اقدامات مطلوبي را در بهسازي شهر و محله انجام دهند.
وي در پايان گفت: شرکت ايمني شرکت بهره برداري مترو تهران ضمن قدرداني از ابتکار عمل منطقه 8 در خصوص توجه جدي به موضوع مترو براي همکاري دو جانبه اعلام آمادگي کرد./ل
برچسب ها: مانور ، بحران ، مترو ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار