رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل از دعوت 12 ورزشکار مرد و زن ناشنوای این استان به اردوی تیمهای ملی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سخاوتعلی خدنگی در حاشیه تمرینات ورزشکاران ناشنوای استان اضافه کرد: این نفرات جهت آماده سازی و اعزام تیمهای ملی به مسابقات المپیک 2013 صوفیه بلغارستان در این اردو حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه 12 ورزشکار ناشنوای استان در چهار رشته ورزشی مدال آور به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند، یادآور شد: این نفرات در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، تکواند، دو و میدانی و تنیس روی میز انتخاب شده اند.

خدنگی با بیان اینکه از این تعداد سه نفر از بانوان ورزشکار ناشنوا هستند، متذکر شد: زینب هوشدل، لیلا نوری و رقیه نوری سه ورزشکاری هستند که در رشته تکواندو به اردو اعزام شده اند.

وی یادآور شد: علاوه بر این نفرات، حسین نوری، مسعود بابازاده و وحید شیر دل نیز به عنوان سه ورزشکار در رشته کشتی آزاد و فرنگی و حسین صداقت و یاشار وقار نیز در رشته دو و میدانی به اردوی تیمهای ملی اعزام می شوند.

به گفته رئیس هیئت ناشنوایان استان محسن محمدی، محرم چشمه نور، محمد علیزاده و فرزاد چراغی چهار ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز جهت اعزام به مسابقات المپیک 2013 بلغارستان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد این نفرات با اثبات شایستگی خود در لیست نهایی اعزام به این مسابقات قرار گرفته و در میدان المپیک نیز برای کشور و استان اردبیل افتخار آفرینی بکنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، دعوت ، ناشنوایان ، به ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.