قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي از تشكيل ستاد مشترك با جمعيت ايثارگران خبر داد.

"پرويز سروري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، اظهار داشت: جمعيت رهپويان آمادگي‌هاي لازم را براي تشكيل ستادهاي استاني در شرايطي كه ورود زودهنگام به انتخابات تلقي نشود را ايجاد كرده است.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد:‌ دفتر سياسي همچنان پيگير رسيدن به نامزد مورد نظر جمعيت است و بررسي‌ها نيز اينباره ادامه دارد.

وي با اشاره به اينكه احتمالا انتخاب كانديداي جمعيت رهپويان با توجه به تعدد كانديداهاي انتخاباتي به طول مي‌انجامد، گفت: مسئولان ستادهاي استاني جمعيت در اكثر نقاط تعيين شده‌اند و دستورالعمل‌هاي لازم نيز به آنان ابلاغ شده است تا بر مبناي آن آمادگي‌هاي لازم را ايجاد كنند.

سروري درباره انتخاب رئيس ستاد انتخابات رياست‌جمهوري جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، تصريح كرد: اين مساله در استان‌ها به صورت روشن مشخص است اما مسئول كلي اين ستاد تاكنون تعيين نشده است و دفتر سياسي در حال حاضر برنامه‌ها را پيگري مي‌كند اما به طور قطع بايد يك نفر براي تصدي رياست ستادهاي رياست جمهوري تعيين شود.

وي در پاسخ به اينكه آيا ستاد مشتركي ميان جمعيت رهپويان و ايثارگران تشكيل شده است يا خير؟ از تشكيل ستادهاي مشترك با جمعيت ايثارگران خبر داد و اظهار داشت: تاكنون اين ستاد جلساتي را برگزار كرده است و براي تشكيل ستادهاي مشترك سراسري در استان‌ها نيز اتفاق نظر داريم و اين ستادها هم در حال تشكيل شدن هستند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي درباره همايش‌هاي استاني اين جمعيت، خاطر نشان كرد: برگزاري همايش‌هاي مختلف استاني جزو برنامه‌هاي ما است اما اعلام اين موضوع ممكن است به نحوي ورود زودهنگام تلقي شود بنابراين با آماده شدن فضا از لحاظ قانوني، برنامه زمان‌بندي همايش‌ها را اعلام مي‌كنيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار