رئيس ستاد بحران شهرداري منطقه 6 از برگزاري مانور آتش سوزي و تخليه امن در اماكن پر جمعيت خبر داد.

خسرواني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: طرح مديريت بحران است كه بر اساس آن اماكن پر جمعيت اعم از اماكن مسكوني، تجاري و اداري بايد نحوه مقابله با بحران را آموزش ببينند.

وي در ادامه تصريح كرد: با توجه به شناسايي هاي انجام شده در سطح منطقه اماكن مهم و حساس به صورت ويژه شناسايي گرديد كه با استقبال از سوي اماكن نيز روبرو شد.

خسرواني در ادامه با اشاره به اهداف اين طرح اظهار داشت: اين طرح در راستاي مسائل ايمني و جامعه ي مديريت بحران كه با هم نيز هم پوشاني دارند درحال انجام است.

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي اين طرح عنوان داشت: كلاس هاي متنوع مديريت بحران اعم از مبناي مديريت بحران، آشنايي با آتش نشاني، كمك هاي اوليه، امداد و نجات از جمله برنامه هاي اين طرح است كه با هدف افزايش ايمني در محل كار آنان برگزار مي شود.

خسرواني با اشاره به نحوه برگزاري اين مانور خاطرنشان كرد: مانور آتش سوزي و تخليه امن روزچهارشنبه 4 بهمن در ساختمان اصلي شركت فولاد ايران با حضور 500 نفر ساكن در اين طرح شركت مي كنند ودر كنار پرسنل كه در اين طرح شركت مي كنند از سازمان هاي تخصصي امدادرساني مثل آتش نشاني، اورژانس، پليس راهور و ساير دستگاه هاي امدادرساني و امنيتي دعوت شده تا براي كمك به آسيب ديدگان فرضي و امدادرساني حضور پيدا كنند./ل

برچسب ها: استقبال ، متنوع ، کلاس ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار