رئيس اتحاديه بنکداران موادغذايي اعلام کرد: همه انبارها از کالاهاي اساسي و مورد تقاضا پر شده است و هيچ کمبودي نداريم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، قاسمعلي حسني در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: هم اکنون هم ميزان عرضه کالاها به ويژه کالاهاي اساسي بيش از نياز واقعي است اما برخي افراد جو رواني ايجاد کرده اند که اين مسئله باعث تقاضاي کاذب هم مي شود.

وي تصريح کرد: اين اطمينان را به شهروندان مي دهيم که با برنامه ريزي هايي که در دوره کوتاه مدت و ميان مدت شده همه کالاها از محل توليدات داخلي و همچنين واردات تامين شده است.

حسني گفت: برنج به ميزان زيادي اعم از داخلي و خارجي درحال عرضه است و در شهر تهران روزانه 300 تن برنج توزيع مي شود و کار عرضه برنج در سراسر کشور ادامه دارد.

وي با بيان اينکه تنوع برنج داخلي هم زياد است، افزود: برنج داخلي از قيمت 3 هزار و 200 تومان تا 4 هزار و 500 تومان عرضه مي شود و در کنار آن برنج وارداتي هم داريم.

رئيس اتحاديه بنکداران موادغذايي گفت: افزايش قيمت ها ناشي از تحريم برخي کشورهاي غربي و نوسان نرخ ارز است اما ظرفيت اقتصادي کشور خيلي بيشتر از شاخص هاي کنوني ارزيابي مي شود ، خوشبختانه دولت و همه مسئولان برنامه ريزي هاي جدي و خوبي در اين زمينه دارند تا دسترسي شهروندان به کالاهاي اساسي مانند برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ و ديگر موارد در شرايط مطمئني فراهم شود که توزيع کارت خريد الکترونيک هم بررسي مي شود.

رئيس اتحاديه بنکداران موادغذايي تصريح کرد : در 60 کشور مباشران خريد ما حضور دارند و با اطمينان کامل مي گويم که کالاها به ميزان قابل توجهي در حال ورود به کشور است.

مردم به شايعه ها توجه نکنند چون همه کالاها به ميزان کافي تامين شده است و عرضه مي شود ، اگر اصول خريد معمولي را رعايت کنند ، مشکل نوسان قميت هم حذف مي شود./عب
برچسب ها: انبار ، کالا ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار