پليس انگليس روز سه شنبه اعلام کرد يک مجري ديگر شبکه بي بي سي به نام استوارت هال در دادگاهي در انگليس در مورد اتهام تجاوز به زنان و دختر بچه ها مجرم شناخته شد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ، مجرم شناخته شدن اين مجري کهنه کار بي بي سي که اکنون هشتاد و سه سال دارد بر ابعاد رسوايي جنسي مسئولان شبکه بي بي سي در دهه هاي گذشته افزوده است.
پيشتر دادستان انگليس، جيمي ساويل ديگر مجري معروف بي بي سي را که سال گذشته مرد در مورد سوء استفاده جنسي از دختران کم سن و سال مجرم شناخته بود.
هال که تا اين اواخر نيز در برنامه هاي بي بي سي ظاهر مي شد در ماه دسامبر به هتک حرمت دختران کم سن و سال متهم شده بود. وي اکنون به قيد وثيقه آزاد است و بايد در روز هفتم فوريه ميلادي در دادگاهي در شهر پرستون در شمال غربي انگليس حاضر شود.
به گفته پليس انگليس، هال در سال 1976 به زني بيست و دو ساله تجاوز کرده است. هتک حرمت دختران کم سن و سال نيز در خلال سال هاي 1967 تا 1986 صورت گرفته است و چهارده دختر نه تا شانزده ساله از سوي وي هتک حرمت شده اند.
شبکه بي بي سي هنوز هيچ اظهار نظري درباره محکوميت هال نکرده است.  مدير کل سابق بي بي سي بعد از افشاي رسوايي ا خلاقي ساويل مجبور به استعفا شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار