رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، و نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با علی نیكزاد؛ وزیر راه و شهرسازی، مشكلات اجرای طرح های حوزه راه و شهرسازی در استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان دهكردی اظهار داشت: در این نشست، مشكلاتی نظیر روند اجرای طرح های زیربنایی استان چهارمحال و بختیاری در بخش های مسكن مهر، حمل و نقل و راه و ترابری مورد بررسی قرار گرفت.  

وی اضافه كرد: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، پیگیری اختصاص اعتبارات به توسعه فرودگاه بین المللی شهركرد، افزایش سفرهای داخلی و خارجی در این فرودگاه، اختصاص اعتبار به تكمیل تونل رخ در محور ارتباطی شهركرد به اصفهان و محور ارتباطی بروجن به لردگان و تكمیل واحدهای مسكونی مهر در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: وزیر راه و شهرسازی در این دیدار، در مورد اختصاص اعتبار لازم به تكمیل راه آهن استان، حذف نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری، آسفالت برخی محورهای شهری و روستایی و مرمت برخی محورها، قول مساعد داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 70 میلیارد ریال اعتبار به بخش راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته بود كه تنها نیمی از این اعتبار جذب شده است و در این دیدار، در مورد جذب اعتبار باقیمانده، بحث و بررسی شد.

زمانیان دهكردی در پایان گفت: در این دیدار، همچنین در موضوع افزایش چند پرواز دیگر به مجموع پروازهای فرودگاه شهركرد، تصمیم گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.