عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامی مهندسین گفت: به طور قطع شخصی که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور انتخاب مي‌شود باید دارای تجربیات، تخصص و پیشینه‌ای سالم باشد تا ضمن برطرف سازی خلاء‌های دولت قبلی رسالت بزرگ خود مبني بر پیشرفت، توسعه و عدالت را به سرانجام رساند.

علیرضا جوانمردی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به مرجعیت شورای نگهبان در تعیین صلاحیت کاندیداهاي ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبران و سران اصلي در فتنه بعد از انتخابات سال 88  از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت نخواهند شد چراکه با توجه به مشخص بودن خط قرمزها در قانون اساسي تمامي گزينه‌ها با معيار‌هاي اصلي مورد تطبيق واقع مي‌شوند.

جوانمردي با اشاره به هوشیاری ملت ایران در مقابله با توطئه‌‌های دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود رئيس جمهوري را که مناسب و اصلح باشد را انتخاب مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامی مهندسین به نامگذاري دهه توسعه و عدالت از سوي مقام معظم رهبري اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به طور قطع شخصی که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور انتخاب مي‌شود باید دارای تجربیات، تخصص و پیشینه‌ای سالم باشد تا ضمن برطرف سازی خلاء‌های دولت قبلی رسالت بزرگ خود مبني بر پیشرفت، توسعه و عدالت را به سرانجام رساند.

وی در ادامه افزود: ملت فهیم کشورمان در انتخاب نامزد مورد نظرشان از روی بی‌اطلاعی و تبلیغات و هیاهوی انتخاباتی تصمیم‌گیری نمی‌کنند و در نهایت با بینش و بصیرت خود انتخاب شایسته‌ای انجام خواهند داد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: تجربه انتخاب جريان اصلاحات براي فعاليت در عرصه کشور به مردم ثابت کرد ادعاي پوچ و شعار‌هاي توخالي گره گشاي مشکلات کشور نخواهد بود لذا در اين دوره با شناخت عميق تر بهترين گزينه را براي تصدي رياست جمهوري انتخاب مي کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جوانمرد ، صلاحیت ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار