وی افزود: پس از استماع درخواست های مختلف شهروندان در بخشهای توسعه فضاهای سبز، فرهنگی، ورزشی، مرمت و روکش آسفالت و موارد دیگر با پاسخ و ارائه گزارش عملکردی در این خصوص در دستور کار مدیریت شهری در منطقه قرار خواهد گرفت.
* گذری در سامانه 137
مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 از ثبت تعداد 4148 مورد پیام شهروندی در مرکز سامانه 137(مدیریت شهری) در دی ماه سال جاری خبر داد.
علی اصغر یوسفیان با اشاره به آمار منتشره در دی ماه امسال گفت: شهرداری نواحی دو با تعداد 1179 مورد، یک با تعداد 1172 مورد، 4 با تعداد 666 مورد، 3 با تعداد 608 مورد، 5 با تعداد 372 مورد، 7 با تعداد 73 مورد، 6 با تعداد 23 مورد، حوزه های معاونت فنی و عمرانی با تعداد 28 مورد، اجتماعی و فرهنگی با تعداد 9 مورد، بخش اتوبوسرانی با تعداد 9 مورد، حوزه های معاونت حمل و نقل ترافیک با تعداد 6 مورد و امور شهری با تعداد 3 مورد جایگاه های نخست تا دوازدهم را در اختیار دارند.
وی با اشاره به نحوه بررسی عملکرد سامانه 137 گفت: بر اساس بازخورد انجام شده از سوی سامانه 137 شهرداری تهران در دی ماه امسال، در 844 مورد پیام رضایت مندی شهروندان حاصل، 583 مورد پیام تکراری و در 445 مورد پیام عدم ارتباط با شهروندان گزارش شده است.
یوسفیان در پایان با اشاره به عملکرد مثبت نواحی شهرداری منطقه 18 افزود: شهرداری ناحیه 4 با 99.21 درصد به عنوان عملکرد را در رضایت مندی شهروندان و 54 ساعت بهترین رتبه را در سرعت انجام کار در آمار دی ماه سامانه 137 به خود اختصاص داده است./ف