معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران گفت: تنها افرادی از حربه شبهه‌افکنی استفاده می‌کنند که احتمال می‌دهند مردم در انتخابات به آنها رو نمی‌کنند؛ به آنها توصیه می‌کنم به جای بازی با واژه‌ها، اختلاف‌افکنی و ابهام‌زایی، دل مردم را به دست آوردند.

"سردار سرتیپ محمدرضا یزدی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، آزادی انتخابات را یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ انتخابات‌ گذشته برشمرد و اظهار داشت: ابهام‌افکنی در این ویژگی با وجود اشراف همگانی عموم بر حقیقت این امر، بیانگر تلاش برخی برای شبهه‌افکنی در انتخابات پیش‌رو است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با انتخابات و "كليدواژه انتخابات آزاد" افزود: تنها افرادی از "حربه شبهه‌افکنی" استفاده می‌کنند که احتمال می‌دهند مردم در "انتخابات" به آنها رو نمی‌کنند؛ به آنها توصیه می‌کنم به جای بازی با واژه‌ها، اختلاف‌افکنی و ابهام‌زایی، دل مردم را به دست آوردند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم ما امروز آگاه شده‌اند و به دنبال شعارهاي کاندیداها یا احزاب نیستند بلکه خدمت صادقانه را ملاک انتخاب خود قرار داده و هر کس را که در اين مسیر حقیقی گام بردارد، برمی‌گزینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار