محمدرضا کشوري در خصوص 16 ايراد گرفته شده از ورزشگاه يادگار امام قم گفت: ايرادهاي مطرح شده توسط ناظران فدراسيون فوتبال جزئي بوده است ما سعي مي کنيم که همه آنها را برطرف کنيم.

محمدرضا کشوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: فدراسيون فوتبال در نامه اي ليستي از عيب هاي ورزشگاه يادگار امام ارائه دادند که همه آنها جزئي بوده و قابل برطرف شدن است.
سرپرست باشگاه صباي قم اظهار داشت: نور استاديوم يادگار امام مهمترين مشکل است که با حمايت مالي مسئولان هيأت تأمين ورزشي قم ورزشگاه به حد استاندارد لازم براي مسابقه درآمد.
وي در خصوص زمين نامناسب ورزشگاه يادگار امام قم گفت: پيمانکار مربوطه زمين ورزشگاه يادگار امام قم تا حدودي ترميم و بازسازي کردند و ما در اين زمين آماده انجام بازي با حريفانمان هستيم و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
کشوری تصريح کرد: به هر حال زمين ورزشگاه يادگار امام نسبت به ورزشگاه دستغيب شيراز خيلي بهتر است و از اينکه فدراسيون فوتبال فقط به دو ورزشگاه يادگار امام قم و تبريز ايراد گرفتند جاي بسي تعجب است ورزشگاه يادگار امام قم دو سال پيش ميزبان بازيهاي آسيايي بود و مورد تأييد ناظرAFC قرار گرفته است.
کشوري در ادامه بيان کرد: ايرادهايي همچون نداشتن پريز برق در اتاق خبرنگاران، آسفالت جاده متنهي به ورودي تيم ها ايرادهاي پيش پا افتاده اي هستند که در چند روز آينده آنها را برطرف مي کنيم.
سرپرس باشگاه صبای قم در خصوص وضعيت محسن بيات گفت: بيات از سوي مرفاوي تنبيه شده است و وي بايد نامه اي به کميته انضباطي باشگاه بدهد تا تکليف اين بازيکن را مشخص کنند درحال حاضر سرمربي تيم شکايتش را مطرح نکرده است تا کميته انضباطي رأي خود را نسبت به اين بازيکن صادر کند.
وي درباره بازي تيم صبا مقابل نفت آبادان در هفته بيست و سوم گفت: به هر حال هر 2 تيم نياز مبرم به سه امتياز اين بازي دارند، نفتي ها با مربي جديدشان به مصاف تيم ما مي آيند و بايد بازيکنان ما تمام تلاششان را انجام دهند که سه امتياز اين بازي را به دست آورند.
کشوري تصريح کرد: مسئولان صباي قم تا الآن 30 درصد از قرارداد بازيکنان پرداخت کردند و قرار است تا پايان فصل مابقي قراردادهايشان داده شود.
وي درپايان خاطرنشان کرد: تيم ما در دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر نتايج خوبي گرفته است دارم روند رو به رشد ما تا پايان فصل ادامه داشته باشد و دوباره سهميه آسيايي را کسب کنيم.
گفتني است، فدراسيون فوتبال طي نامه اي به 2 باشگاه تراکتورسازي و صباي قم خواستار برطرف شدن نواقص ورزشگاه هاي يادگار امام تبريز و قم شدند. اين دو ورزشگاه در مجموع 33 ايراد فني دارند که مسئولان این دو تیم باید قبل از بازيهاي جام باشگاه هاي آسيا این مشکلات را برطرف کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار