رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از توقیف دو دستگاه خودروی متخلف با مجموع خلافی نزديك به 156 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: پلیس راهور با تشدید برخورد خود با متخلفان رانندگی در تلاش است که ضریب امنیت را برای سایر رانندگان قانونمند و همین طور مسافران شهری ارتقاء بخشد.
وی افزود: در این خصوص عوامل گشت خودرویی پلیس راهور در حین گشت زنی در محدوده منطقه 2 توانستند یک دستگاه خودروی پژو پارس متخطی را شناسایی و توقیف نمایند که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه خلافی 93 میلیون و 610 هزار ریالی خودرو شدند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به پارکینگ انتقال داده شد.
این مقام مسئول پلیس راهور تهران در پایان ضمن اشاره به دومین خودروی متخلف، خاطر نشان کرد: واحد گشت خودرویی پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 13 توانستند یک دستگاه خودروی 206 سفیدرنگ را شناسایی و توقیف نمایند که پس از استعلام از سامانه اجرائیات متوجه خلافی بیش از 62 میلیون ریالی خودرو شدند، لذت خودروی مذکور به همراه صورت جلسه به پارکینگ انتقال داده شد./ف
برچسب ها: خودرو ، خلافی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار