نماينده مردم اروميه در مجلس با انتقاد از بي‌توجهي به مسائل درياچه اروميه گفت: رحمت الهی آمد ولی از اقدامات دولت خبری نشد و مصوبات مجلس در رابطه با دریاچه ارومیه پیگیری نشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس طی تذکری در جلسه علني (امروز سه‌شنبه) با انتقاد از بي توجهي به مسئله درياچه اروميه خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: رحمت الهی آمد ولی از اقدامات دولت خبری نشد و مصوبات مجلس در رابطه با دریاچه ارومیه پیگیری نشد.

وي در ادامه با بيان اينكه از خداوند متشکریم که به داد حیوانات وحشی و پرندگان رسید تا از تشنگی نمیرند، افزود: باید به داد بندگان خدا رسید تا از تشنگی روستاها را تخلیه نکنند.

عضو كميسيون صنايع مجلس اضافه كرد: با وجود تذکرات مختلف هنوز اقدامی عملیاتی برای نجات و احیای دریاچه ارومیه مشاهده نشده است.

قاضی‌پور همچنين خطاب به رئیس جمهور گفت: 48 روز از زمان ارائه لایحه بودجه می‌گذرد ولی هنوز بودجه ارائه نشده است.

نماينده اروميه خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید مشکلات معلمان پیش دبستانی و شرکتی را حل کرد؛ نباید حق فرزندان غیور ایران اسلامی را بیش از این ضایع کرد.

وی خطاب به وزیر کار در مورد اجرای ماده مربوط به بازنشستگی کارگران اظهار داشت: وزیر قول داده که کارگران با 25 سال سابقه کار بازنشسته شوند ولی این قول عمل نشده است.

انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار