مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 3 گفت: بر اساس آمار بدست آماده در این سامانه بیشترین پیام های شهروندان مربوط به حمل و نقل و ترافیک بوده است.

جمال الدین نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری در مجموع یک هزار و 906 پیام در سامانه 1888 ثبت شده که 27.6 درصد پیام به حمل و نقل بوده است.

وی در ادامه از نظارت بر هزینه حمل و نقل عمومی، عملکرد رانندگان، تاخیر و کمبود وسایل نقلیه از مهمترین موضوعاتی بود که در حمل و نقل عنوان شد.

نظری خاطر نشان کرد: شهرداری ناحیه 4 با سهمی بالغ بر 52 درصد بهترین وضعیت را داشته است.

وی گفت: طی هشت ماهه نخست تعداد 180 مورد شکایت، یک هزار و 140 پیام انتقاد و 316 مورد نیز تقدیر و تشکر در این سامانه به ثبت رسیده است./ز

برچسب ها: شکایت ، وضعیت ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار