رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی انتقال نیرو و مخابرات شرق گفت: دومین همایش تجارت الکتریکی در راستای روند خصوصی‌سازی و خودکفائی کامل در صنعت برق به مدت دو روز در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، علیرضا خجسته وهاب‌زاده‌ اظهار کرد: در همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت الکتریکی توجه اصلی به صنعت برق قبل و بعد از اجرای سیاست‌های اصل 44 و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است که با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های به وجود آمده در این صنعت به دنبال راه‌حل‌های مناسب در کسب و کار این حوزه است.

وی ادامه داد: آسیب‌شناسی مشکلات شرکت‌های واگذار شده، ‌رونق خرد فروشی در تجارت الکتریکی،‌ بسته‌های حمایتی دولت در راستای توسعه‌ تولیدات پراکنده و انرژی‌های نو در سال 91،‌تامین برق برای صنایع با رویکرد جدید،‌ ترانزیت برق و قوانین و کاربردهای آن‌ و صادرات برق از محورهای اصلی دومین همایش تجارت الکتریکی به شمار می‌رود.

رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال نیرو و مخابرات مهام شرق بیان کرد: در این همایش معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیرعامل شرکت توانیر و همچنین مدیر امور زیربنایی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور،‌ رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مدیر امور بودجه زیربنایی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری دعوت شده و سخنرانی می‌کنند.

 

مدیر عامل صنایع برق و آب اظهار کرد: در روز دوم همایش 4 کارگاه آموزشی با عناوین ترانزیت برق و بورس، صنعت برق قبل و بعد از اجرای سیاست‌های اصل 44،‌ تامین مالی در صنعت برق و ظرفیت‌های قانونی و روش‌های نوین تامین مالی برگزار می‌شود/س 

 

 

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.