معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تابلوی کلیه اتفاقات اقتصادی و تغییر قیمت‌ها در جامعه بازار است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،علی غفوری‌مقدم در حاشیه ششمین اجلاس نمایندگان مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهدبا اشاره به خاص بودن شرایط استان خراسانرضوی عنوان کرد: تامین کالاهای اساسی در استان به دلیل زائرپذیر بودن شهر مشهد از اهمیت خاصی برخوردار است، از همین رو اصناف باید از تمام ظرفیت خود برای جذب، ذخیره‌سازی و توزیع کالا به کار گیرند و بر فشارها و محدودیت­های بوجود آمده در شرایط خاص اقتصادی فائق آیند.

وی ادامه داد: بازار به عنوان آخرین حلقه در زنجیره تامین و توزیع کالا باید با شناسایی توانمندی­های موجود در بین فعالان، خود را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه­ها در هر زمانی آماده سازد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانرضوی در خصوص اهمیت عفاف در بازار عنوان کرد: کارگروههای ویژه­ای در زمینه عفاف و حجاب در سطح بازار در حال فعالیت هستند اما باید مسئله حجاب در حوزه اصناف و بازار، علیالخصوص در شهر مقدس مشهد چهره مطلوب­تری به خود بگیرد/س 

 

 

برچسب ها: تابلو ، اتفاقات ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.