رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت : ارتقا کیفیت در محصولات رونق کالای ایرانی را در پی داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مجید کسائیان با اعلم این مطلب خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه محدودیت واردات سبب جلب نظر مشتریان به تولیدات داخلی شده، تولیدکنندگان باید با پیش رفتن به سمت خودکفایی، محصولات خود را با شرایط مناسب­‌تری در بازار عرضه کنند.

 

وی با اشاره به وجود کالا در بازار به میزان کافی، در ارتباط با وضعیت فعلی بازار عنوان کرد: گر چه رونق بازار نسبت به سال گذشته کمرنگ­‌تر است، اما آغاز ماه ربیع الاول و از سر گرفته شدن جشن­‌ها رونق نسبی بازار را به دنبال داشته و امیدواریم در اسرع وقت وضعیت بازار به شرایط مطلوب برسد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: اتحادیه در نظر دارد در آینده­­ای نزدیک و با کمک فروشندگان، جهت رفاه حال مصرف‌کنندگان و رونق بازار جشنواره فروش فوق العاده را در بعضی از فروشگاه­‌های تحت پوشش ایجاد کند که در این رابطه فروشگاه­‌های داوطلب می­‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این جشنواره به اتحادیه اعلام کنند.

کسائیان گفت: با توجه به تمدید مهلت مرحله دوم طرح شبنم تا پایان دی ماه، از فروشندگانی که تاکنون موفق به تکمیل فرم خوداظهاری نشدند خواستاریم در فرصت باقی‌مانده برای ارائه لیست موجودی کالای خود به اتحادیه مراجعه کنند/س 

 

برچسب ها: ارتقا ، محصول ، رونق ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.