نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با انتقاد از عدم حضور همه نمایندگان در جلسات اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌های اقتصادي مجلس گفت: نمایندگان امانتدار مردم هستند و لازم است رئیس‌ مجلس پیش از شروع جلسات علنی بهارستان گزارشاتی از این جلسات به نمایندگان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در صحن علني امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اخطار اصل 67 و 69 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اصل 67 عنوان می‌کند که نمایندگان امانتدار مردم هستند و بر اساس اصل 69 مسائل امنیتی اقتضا نمی‌کند که جلسات رئیس دولت با رئیس مجلس و روسای کمیسیون برگزار می شود و حرف های زده شده در جلسه علنی گفته می شود و باید در جلسه غیرعلنی به نمایندگان ملت به عنوان امین ملت گفته شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات شبانه دولت و مجلس افزود: نمایندگان حق دارند از جزئیات این جلسات اطلاع يابند و لازم است رئیس‌ مجلس در جلسه غیرعلنی گزارشات را به نمایندگان ارائه كند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر بزرگواری گفت: در جلسات فقط مذاکرات و گفتگو انجام شده و قطعا اگر بنا باشد تصمیم و نقطه نظری گرفته شود قطعا در همین راستا عمل می‌کنیم.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، بزرگواری ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار