رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک گفت: با وضعیتی که فداراسیون از نظر منابع مالی دارد، نمی توانیم برای مسابقات جهانی کلمبیا برنامه ریزی کنیم.

علی نصیری، رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی پوشان ایروبیک ژیمناستیک بعد از 90 سال موفق شدند در آسیا و با وجود تیم های قدرتمند مدال کسب کنند و در حال حاضر حدود 3 ماه از این موفقیت بزرگ می گذرد ولی هنوز هیچ خبری از پاداش های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیست.
وی ادامه داد: وقتی یک تیم با برگزاری اردوهای شبانه روزی و موقعیت سخت موفق به کسب مدال در عین ناباوری می شود و پرچم کشورش را به اهتراز در می آورد شایسته تقدیر است.
نصیری از برگزاری مسابقات جهانیاین رشته ورزش خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات به میزبانی کلمبیا در مرداد سال 92 برگزار می شود که در حکم المپیک برای ورزشکاران این رشته است ولی متاسفانه به دلیل کمبود بودجه فداراسیون از برگزاری اردوها خبری نیست.
وی ادامه داد: با توجه به پتانسیلی که ایروبیک ژیمناستیک در ایران دارد می توانیم به مدال این مسابقات نیز فکر کنیم ولی اگر بخواهیم به این مهم دست پیدا کنیم باید اردوهای آماده سازی را از این ماه آغاز کنیم ولی تا به امروز فداراسیون در این باره به من جواب قطعی نداده است، با این حال اگر موقعیت خوبی در اختیارمان قرار بگیرد می توانیم تیم خوبی را آماده کنیم.
رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک در خصوص لغو مسابقات لیگ بیان داشت: فدراسیون بودجه پرداخت حقوق داوران را هم ندارد چه برسد به اینکه مسابقات لیگ را هم برگزار کند و از طرف دیگر تیم ها نمی توانند اسپانسر جذب کنند، همین مسائل برگزاری لیگ امسال را با مشکل مواجه کرد که در نهایت به لغو مسابقات انجامید.
نصیری در پایان خاطر نشان کرد: ایروبیک ژیمناستیک در حال حاضر احساس پشتیبانی قوی نمی کند و با ضعف هم نمی توان وارد میدان قوی شد، خواست من از وزارت ورزش این است که با نگاهی عمیق تر به این رشته مطرح، مشکل و پایه نگاه کنند چرا که ایروبیک ژیمناستیک توان کسب مدال های جهانی هم دارد و فقط توجه بیشتری نیاز دارد.

برچسب ها: ایروبیک ، وضعیت ، کلمبیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار