عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنر و تئاتر می‌توانند الگوهای ایرانی و اسلامی را بر بدنه جامعه تزریق کنند، افزود: پادزهر مدگرایی غربی در دستان هنرمندان متعهد ایرانی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / میرقسمت موسویاصل افزود: استمرار فعالیت‌‌های‌ کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد باعث می‌شود تا حرکت مناسبی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه صورت گیرد و این در حالی است که تئاتر و سینما می توانند با استفاده از ابزارهای هنری، البسه ایرا که در شان و شخصیت جوانان غیرتمند ایرانی است، با زبان هنردر میان این نسل نهادینه کنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، افزود: بازارعرضه و تقاضا برای پوشاک و لباس در جامعه بسیار داغ است، به همین علتتولید کنندگان این عرصه باید تنها به فکر سود نباشند، زیرابرخی از این البسه‌ها با اهداف ضد فرهنگی جهان استکبار در بازار کشور توزیع می شود.

وی ادامه داد : مدهای غربی مدتی است که در خانه‌ های برخی از ایرانیان جا خوش کرده واین امرمتذکر این نکته است کهما باید در این راستا اقدامات کارآمدتری انجام دهیم.

نماینده مردم گرمی افزود: جامعه اسلامی ایران به سمت نقطه نهایی رسیدن به مهدویت حرکت می‌کند و بسترسازی برای چنین حرکتی نیازمند پیش نیازهای متناسب با الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در نظام برنامه ریزی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یاد آورشد: توسعه و انجام امورمعنوی همچون رشته‌های زنجیر به هم پیوسته است و در کنار مفاهیم فرهنگی ؛ برنامه ریزی دقیق و همدلی در کار بسیار با اهمیت است .

یکی از عللمهم توجه به مدهای بیگانهنبودمدل های مورد قبول و جذاب داخلیاست . خلاء در پردازش و پیدایش مدل های سنتی زیبایداخلی باعث شده تا غرب زمینه بکر و دست نخورده ای برای عرضه انواع مدهای روز خود فراهم ببیند/س

برچسب ها: اردبیل ، پادزهر ، مدگرایی ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.