کی روش: تا من هستم رحمتی به تیم ملی دعوت نمی شود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: لیست تیم ملی بدون رحمتی خواهد بود و تا وقتی که من هستم رحمتی در لیست من جای ندارد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد خداحافظی رحمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به خاطر زحمات رحمتی از وی تشکر می کنم، او یکی از بهترین سنگربانهای فوتبال ایران است متاسفم که رحمتی تصمیم گرفته است که خداحافظی  کند مسائلی که در مورد تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد مهم تر از خداحافظی رحمتی است.

وی ادامه داد: موضوع خداحافظی رحمتی برای من مسئله ساده ای است ضمانت می دهم که تیم ملی ایران بدون رحمتی رو به جلو حرکت خواهد کرد و برای او آرزوی بهترین ها را دارم و به تصمیش احترام می گذارم.

کی روش ادامه داد: لیست 34 نفره ما برای بازی لبنان به 33 نفر تبدیل شد چون سید مهدی رحمتی از لیست ما خط خورده است من در بازی های آینده لیگ می خواهم یک سری از بازیکنان را زیر نظر داشته باشم. 30 ژانویه 11 بهمن لیست نهایی را اعلام می کنم.

کی روش در خصوص جلسه امروز با تاج گفت: جلسه خوبی را با مهدی تاج برگزار کردیم هدف ما از این جلسه برنامه ریزی برای تیم ملی بود تا هدف هایمان عملی شود، کفاشیان درخواست داشت تا در طول 10 روز تمامی برنامه های لیگ برتر فوتبال به فدراسیون فوتبال ارائه شود.

وی ادامه داد: هدف ما خیلی مهم است برای تیم ملی، لیگ ، مربیان و هواداران خواهد بود. تا 10 روز آینده برنامه ها مشخص می شود.

کی روش تصریح کرد: به طور حتم برای پایان لیگ برتر برنامه کاملی خواهیم داشت که به زودي همه چیز برای باشگاه ها و تیم ملی مشخص می شود.

کی روش اضافه کرد: هر 4 روز یک بازی در لیگ برتر انجام می شود وبازیکنان خسته می شوند. امیدوارم تا در 10 روز آینده برنامه مدونی برای بازی های حساس مهم آینده تیم ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی های در آستانه ای را در برنامه خود خواهیم داشت. کشوری که خواهان صعود به جام جهانی فوتبال باشد باید تمام برنامه های 4 ماه آینده اش مشخص باشد، کاری که ما انجام خواهیم داد یکدلی و اتحاد است تا تیم ملی موفق باشد.

کی روش تاکید کرد: ما برای موفقیت نباید فرصتی را از دست بدهیم، مدیرانی موفق هستند که پیشاپیش تصمیم خوبی گرفته باشند./آق

برچسب ها: فوتبال ، رحمتی ، هستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
ای ول
مقابله با بازیکن سالاری یعنی این.
آخرین اخبار