مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: بحث جدایی کاظمی از باشگاه گیتی پسند منتفی است. این بازیکن با توجه به قراردادش تا 2 سال دیگر در باشگاه مي ماند.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بحث جدایی افشین کاظمی از تیم منتفی است باشگاه با توجه به قرارداد 3 ساله ای که کاظمی در سال قبل بسته اجازه پیوستن این بازیکن به تیم های خارجی را نداد. 2 تیم ایتالیایی با کاظمی مذاکره کرده بودند و در ترکیه نیز تست پزشکی از افشین گرفته شد اما این جریان منتفی است و تا پایان مهلت قرارداد، کاظمی برای گیتی پسند توپ می زند.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند افزود: هنگامی که در پایان تمام مذاکرات با باشگاه بازیکنی تصمیم خود را برای پیوستن به یک تیم می گیرد تا آخرین روزی که در قرارداد ثبت شده وظیفه دارد که تعهدات خود را نسبت به باشگاه عملی کند و پیشنهادات دیگر را نادیده بگیرد.

*مقام دوم راضی کننده نیست

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در ادامه بیان داشت: توانایی بازیکنیان و کادر فنی را زیر سوال نمی برم و از عملکرد آنها راضی هستم اما جایگاهی که در جدول رده بندی داریم راضی کننده نیست.

شاید جایگاه دوم جدول برای بسیاری از تیم ها یک رویا باشد اما گیتی پسند فقط باید در صدر جدول جای گیرد زیرا پتانسیل تیم ما کمتر از این نیست. هر کس باید خواسته هایش را با توجه به توانایی هایش در نظر بگیرد. شخصیت تیم ما قهرمانی را می طلبد.

*صبا صدرنشين بودنش را مدیون ماست

طاهری بیان داشت: صدرنشینی تیم صبای قم فقط به توانایی های این تیم مربوط نمی شود. مهمترین دلیل اول بودن این تیم، به دلیل حضور گیتی پسند در ليگ است زیرا طبق برنامه صبا با تیم هایی روبرو می شود که هفته قبل از آن رقیب ما بوده اند. عنوان قهرمانی آسیایی تیم ما باعث شده تا دیگر تیم ها برای مقابله با ما تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: همین طرز تفکر سبب می شود تیم ها پس از رویارویی با گیتی پسند مصدوم و محروم داشته باشد و در مقابل صبا خسته به زمین بروند. رمز پیروزی صبا، حضور پررنگ ما در لیگ است. اطمینان دارم مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر در رختکن به بازیکنان می گویند در صورتیکه گیتی پسند را شکست دهید، برد و باختمان در بازیهای دیگر اهمیتی ندارد زیرا همه، ما را ستاره لیگ می دانند.

*تبانی را فقط کمیته استیناف و فردوسی پور تأیید کردند

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در خصوص تبانی و پس دادن جام به شهید منصوری گفت: جام برای ماست دلیل ندارد پس از گرفتن نتیجه زحماتمان در فصل قبل را به منصوری بدهیم. اگر شهید منصوری به بحث تبانی اعتقاد دارد باید یادآوری کنم که بازی پایانی آنها با ماهان نیز مشکوک بود و حتی فردوسی پور نیز این موضوع را اعلام کرد.

وی اضافه کرد: اما پس از مدتی این بحث کمرنگ شد و جریان تبانی تیم ما قوت گرفت. این درحالیست که مسئولان کمیته انضباطی نیز این موضوع را باور نداشتند. تنها کمیته استیناف و فردوسی پور تبانی را قبول کردند. اما من تا روزی که کفاشیان شخص اول فوتبال کشور است تنها صحبت های او را قبول می کنم. روزی که او به صراحت اعلام کند گیتی پسند تبانی کرده حاضرم خودم جام را دو دستی به مدیر عامل و مسئولان باشگاه شهيد منصوري تقدیم کنم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.