جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حال حاضر امکان اعزام با قطار برای سفر راهیان نور استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و سمنان فراهم شده است

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار علی فضلی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور در مشهد اظهار کرد: برای اعزام زائران به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بیش از 20 هزار روحانی 15 هزار و 500 راوی دفاع مقدس و 13 هزار و 500 نفر خادم داوطلب از سراسر کشور سازماندهی شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خدا صاحب آبرو و اعتبار هستند، گفت: عزیمت از شهر مشهد به اردوی راهیان نور فرصتی برای خودسازی معنوی افراد محسوب می‌شود.

فضلی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مورد عملیات کربلای پنج فرمودند شب‌های عملیات کربلای پنج شب‌های قدر انقلاب اسلامی است و انس با شهدای انسان را وارسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب اسلامی خط می‌خورد.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که در مکانی که خون بسیاری از بهترین جوانان این مرز و بوم تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده قدم می‌گذارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: راهیان نور اهداف بسیار بلندی را دنبال می‌کند بنابراین اعزام اساتید،‌ روحانیون،‌ دانش‌آموزان، فرهنگیان و تمام اقشار با حمایت و پشتیبانی ستادهای استانی و با محوریت استانداران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس تشکیل شده در دستور کار قرار گرفته است.

فضلی یادآور شد: بیش از 171 هزار نفر در کشور به اردوی راهیان نور با خطوط ریلی اعزام شدند و در حال حاضر امکان اعزام با قطار برای سفر راهیان نور استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و سمنان فراهم شده است.

وی افزود: در امسال بیش از 3 هزار و 7 دختر دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند و در سال 89 بالغ بر 350 هزار دانش‌آموزان پسر دبیرستانی برای گذراندن طرح آمادگی دفاعی عازم مناطق عملیاتی شدند.

برچسب ها: اعزام ، قطار ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.