معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: به زودی در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهوری مشکلات و مسائل استان بر اساس اولویت ها بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مهدی اسماعیلی در خصوص جلسه قرارگاه عدالت استان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، گفت: در این جلسه به جمع بندی برخی از مسائل و مشکلات در حوزه صنعت، کشاورزی و بانکها و مشکلات مربوط به معوقات بانکی پرداخته شد.

وی افزود: در قرارگاه عدالت استان، مسوولان گزارشها و مشکلات خود را در حوزه مربوط اعلام کردند و این مشکلات بررسی و جمع بندی شد. وی هدف از جمع بندی مسائل و مشکلات استان را دستیابی به دو دستاورد عنوان کرد.

اسماعیلی دستاورد اول این قرارگاه را ساماندهی فعالیت های مختلف بر محور اولویت هایی که در حوزه های مربوط وجود دارد عنوان کرد. وی در خصوص دستاورد دوم گفت: در جلسه ای که به زودی با معاون اول رییس جمهوری برگزار می شود، مشکلات بر اساس اولویت های استان مطرح خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه در حوزه کشاورزی به واسطه ادامه خشکسالی چند سال اخیر مشکلاتی وجود دارد، گفت: لازم است در حوزه مدیریت کشور برای حل این مشکلات اهتمام ویژه صورت گیرد و باید این مسائل به خوبی به مدیران ملی و کشوری منتقل شود.

اسماعیلی به مشکلاتی که درماه های اخیر در حوزه صنعت ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکلات، مدیریت استان به خوبی توانسته است از تنگناهای موجود عبور کند.

وی تصریح کرد: در ستاد صیانت از تولید به بخش عمده ای از این مشکلات رسیدگی شده و برخی از کارخانه ها و مجموعه های اقتصادی که دچار مشکل بودند، مجددا فعالیت خود را آغاز و اشتغال جدید ایجاد کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: فضای اقتصادی یک مدیریت منسجم و هم افراز را می طلبد که این اراده در استان وجود دارد.

وی گفت: امید است با همکاری همه دستگاهها و مسوولان استان این دوره خطیر را که دشمن با استفاده از ابزار های مختلف محدودیت هایی ایجاد کرده است به سلامت طی کنیم/س

برچسب ها: بررسی ، مشکلات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.