مهدی کامرانی کاپیتان مهرام پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی اش همه چیز را به گردن خبرنگاران انداخته و گفت: من نگفته بودم به تیم ملی نمی آیم و خبرنگاران همه چیز را بزرگ کرده بودند .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای سرمربی و بازیکنان مهرام به صورت جداگانه برگزار شده و ابتدا مهدی کامرانی کاپیتان مهرام وارد جلسه شد.
 
کامرانی با اتمام جلسه به خبرنگار ما گفت: صمد کاپیتان اول و من کاپیتان دوم تیم ملی هستم،  ما به بسکتبال نیاز داریم و بسکتبال هم به ما نیاز دارد متاسفانه خبرنگاران  طوری قلم زدند که همه چیز بر عکس شده،  من هیچ  وقت نگفتم که به تیم ملی نمی روم.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که کمیته انضباطی ، تابع آن هستم اما داور بعد از بازی گفته که کامرانی به من فحش داده،  این داور هم باید برای  این حرفش توضیح بدهد چون من تنها از داور سوال کردم چرا؟  از رسانه ها هم  خواهش می کنم در آستانه بازیهای تیم ملی در غرب آسیا  به این مسائل  دامن  نزده و ما را گرفتار نکنند.

گفتنی است: این صحبت ها در حالی مطرح می شود که بازیکنان مهرام نه تنها بعد از بازی و روبه دوربین های تلویزیونی صحبت های خود را مطرح کردند بلکه تمام بحثها در مصاحبه های روز بعد از بازی هم ادامه پیدا کرد./آق





برچسب ها: کامرانی ، کاپیتان ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار