جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی براساس عمیق‌ترین پایه وحدت امت اسلام برگزار می‌شود، گفت: باید با توسل به کلام وحی و حبل الهی بتوانیم وحدت امت اسلامی را استحکام بخشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار حسين سلامی" در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: امروز اولین روز  مسابقات بین‌المللی قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی است که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا روز پنج‌شنبه(5 بهمن ماه) برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هدف اصلی برگزاری چنین مراسمی ایجاد وحدت و تقویت صمیمیت و برادری میان نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در پرتو اندیشه‌های نورانی وحی و کلام خدا است.

وی تصریح کرد: ما در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم و امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تقویت مبانی خود دارد، به این دلیل که دشمنان کینه‌توز اسلام تلاش می‌کنند بین شیعیان و اهل سنت، نفاق، تفرقه و اختلاف بیاندازند و از زاویه تعمیق این شکاف‌ها وارد سرنوشت مسلمانان شوند.

سلامی با بیان این‌که ما برای مسدود کردن راه‌های نفوذ دشمنان، چنین مراسمی را به صورت نمادین و سمبلیک برگزار کردیم، گفت: براساس عمیق‌ترین پایه وحدت ما یعنی کلام وحی، ان‌شاءلله به حبل الهی متوسل شده و امت واحده می‌شویم و این وحدت را استحکام می‌بخشیم تا در پرتو این اندیشه‌های نورانی، جهان اسلامی روشن، سرافراز و مقتدر بسازیم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: قرآن ، مسلح ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار