فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: افزايش مشاركت‌ هاي مردمي پشتوانه‌ محکمي براي حاکميت و بقاي امنيت در جامعه است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، صفوةَ ا...محمدي با تأكيد بر نقش مشاركت‌هاي مردمي در تأمين امنيت پايدار افزود: اقتدار پليس متكي بر اعتماد مردم است.

وي برخورداري از امنيت مطلوب و آرامش را اولين حق هر شهروند بيان كرد و اظهار داشت: نيروي انتظامي حافظ امنيت و آرامش جامعه است.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي دغدغه‌ اصلي پليس را رعايت حقوق شهروندي دانست و بيان داشت: رعايت حقوق شهروندي يكي از اولويت‌هاي مهم و اساسي نيروي انتظامي است.

محمدي با اشاره به اينكه ارتباط ميان امنيت عمومي و مشاركت مردمي يک ارتباط دوسويه است ، تصريح كرد: گسترش امنيت عمومي مي‌تواند زمينه‌ساز توسعه‌ي مشاركت‌هاي مردمي باشد و از طرف ديگر افزايش مشاركت‌هاي مردمي پشتوانه‌ي محكمي براي حاكميت و بقاي امنيت در جامعه است.

وي به اجراي طرحهاي امنيت اجتماعي و اخلاقي در استان خراسان شمالي اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي در اجراي اين طرحهاي مهم به همكاري و تعامل دستگاه‌ها و كمكهاي مردمي نيازمند است و همه‌ي ارگانها بايد در اجراي اين طرح به پليس كمک كنند.

وی در پايان به نقش رسانه‌هاي گروهي در اجراي موفق اين طرح ها پرداخت و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطي پليس و مردم بوده و فرهنگ سازي و آموزش از عوامل مؤثر اصلاح رفتارهاي نابهنجار و كاهش جرائم در جامعه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.