استاندار بوشهر گفت: تا بهمن ماه حدود 200 کلاس درس توسط دستگاه‌های اجرایی هوشمند سازی می‌شود و طبق مصوبه هیئت دولت هیچ منع قانونی برای مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این مهم وجود ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت دولت، دستگاه‌های اجرایی به مشارکت درطرح هوشمند سازی مدارس ملزم هستند گفت: استانداری بوشهر ملزم است تا یک هفته آینده  12 کلاس درس را به تجهیزات هوشمند سازی مجهز کند و مابقی دستگاه‌ها نیز چهار کلاس درس باید هوشمند سازی کنند.

وی با بیان اینکه هزینه هوشمند سازی مدارس برای 4 کلاس 15 میلیون تومان است گفت: تا بهمن ماه حدود 200 کلاس درس توسط دستگاه‌های اجرایی هوشمند سازی می‌شود و طبق مصوبه هیئت دولت هیچ منع قانونی برای مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این مهم وجود ندارد.

استاندار بوشهر همچنین بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی در امر ساخت مدارس تاکید کرد و افزود: با احتساب هوشمند سازی و ساخت فضای آموزشی هر دستگاه اجرایی تا اسفند ماه موظف است 40 میلیون تومان سرمایه گذاری کند.

وی از شهرداری سیراف، بخشداری بردخون و شبکه بهداشت و درمان دشتستان که در امر هوشمند سازی مدارس مشارکت داشته‌اند قدردانی کرد.

حسنوند معاون امور عمرانی را موظف کرد شهرداری‌های استان را در مشارکت هوشمند سازی مدارس تا یک هفته آینده فعال کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در مرحله اول شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مرحله دوم بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و مرحله سوم شرکت‌هایی که جزء اعضای شورای آموزش و پرورش نیستند در امر هوشمند سازی مدارس مشارکت کنند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.