معاون فرهنگی و تبلیغات نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انگیزه‌های مردم ایران الگویی برای مردم فلسطین بوده که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدعلی آسودی" در حرم مطهر امام راحل در جمع خبرنگاران، با اشاره به  دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان اسلام گفت:‌ با چند هیئتی که اخیرا دیدار داشته‌ایم آنها بر این مسئله اذعان داشتند که جهان اسلام متحول شده و امام خمینی(ره) به اسلام عزت داده است و اتفاقاتی که در منطقه و جهان اسلام رخ داده به جهت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب این بود که نظام کمونیستی به موزه تاریخ رفته و استکبار جهانی به شدت تضعیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به اینکه انگیزه‌های مردم ایران الگويی براي مردم منطقه است، اظهار داشت: مردم فلسطین به واسطه انگیزه‌های مردم ایران توانستند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و شکست سهمگینی به این رژیم غاصب تحمیل کنند.

سردار آسودی نقش ایمان و عنصر معنویت در دفاع مقدس را موثر ارزيابي کرد و گفت: در زمان جنگ تحميلي حتی یک سیم خاردار نداشتیم و به پیروزی ارزشمندي دست پیدا کردیم و اکنون نقش ایمان به یک الگو تبدیل شده است.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری مسابقات قرآن کریم خاطرنشان کرد: این اتفاق خوشایندی است و کاش این مسابقات زودتر برگزار می‌شد، چرا که دارای دستاوردهای بسیار عظیمی است که در آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: آسودی ، فرهنگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار