معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از نصب مجسمه و تندیس شهیدان بروجردی و مبتدی در بزرگراه های تازه تاسیس بروجردی و مبتدی در منطقه 18 خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: نصب و ساخت مجسمه و تندیس شهیدان بروجردی و مبتدی، پس از افتتاحیه بزرگراه های شهید بروجردی و مبتدی،از پروژه های در دست بهره برداری شهرداری منطقه 18 تا قبل از فرا رسیدن دهه فجر است.
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: اجرای پروژه های زیباسازی حوزه امور شهری و فضای سبز، براساس دستورالعمل سازمان زیباسازی، نصب مجسمه و تندیس شهیدان بروجردی و مبتدی، با تایید این سازمان تا قبل از فرا رسیدن دهه فجر بهره برداری خواهد شد.
عساری با اشاره به طرح های دیگر حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 18 گفت: احداث و توسعه فضای سبز بزرگراه آزادگان، کاشت بیش از هزار و 200 قطعه درخت، احداث و طراحی نصب میل پرچم های 50 و 70 متری، در این بزرگراه از طرح های دیگر حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 18 است.
وی در پایان با اشاره به طرح های اجرایی شهرداری منطقه 18 افزود: احداث 5 سرویس بهداشتی با 100 درصد پیشرفت فیزیکی در بوستان های منطقه 18، ساماندهی و بازسازی گلخانه در بحث ابنیه، تامین آب خام مخازن این منطقه از طرح های اجرایی شهرداری منطقه 18 است./ف
برچسب ها: مجسمه ، تندیس ، شهید ، بروجردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.