نماینده مردم ساوه و زرندیه از دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب ساوه از سرشاخه های دز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، شهلا میرگلوبیات افزود: در دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور موضوع اختصاص سهم ساوه از سرشاخههای دز که به عنوان مهمترین مشکل مردم ساوه در تامین آب شرب است به صورت شفاهی مطرح و در درخواستی کتبی به دکتر احمدی نژاد اعلام شد.

وی گفت : در این درخواست انتقال آب از سر شاخه های دز به شهرستان ساوه مستلزم تخصیص مبلغی بالغ بر دو هزار میلیارد ریال اعلام شد و نهایتا رئیس جمهور در پی نوشت این نامه خطاب به وزیر نیرو دستور دادند که موضوع تخصیص اعتبار تامین آب شرب مورد نیاز مردم ساوه از سرشاخه های دز که از تعهدات بلند مدت آب رسانی به این شهرستان است رسیدگی و اعلام نتیجه شود.

وی جذب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد با وزارت نیرو را موجب تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه دانست و افزود : بهره برداري كامل از اين پروژه حیاتی برای افزایش جمعیت این شهرستان پيش بيني شده كه با توجه به افزايش حريم شهر و ارائه خدمات به 18 نقطه حاشیه نشین ساوه، تسریع در آغاز عملیات اجرایی تامین آب از سرشاخه های دز ضروری است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به این كه سهم آب ساوه از سرشاخه‌های دز از سلفچگان تا این شهر دارای بیشترین طول شبكه و اعتبار در استان مركزی است، گفت : امیدواریم با دستور صریح رئیس جمهور به این موضوع که یکی از نیازهای واقعی شهر ساوه است، به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.