بزرگترین همایش کویرنوردی کشوری در سال 91 با حضور 500 کوهنورد از سراسر کشور به مناسبت هفته هوای پاک به مدت 2 روز در کویرهای اطراف شهر بادرود برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در بادرود ، مسوول انجمن حافظان محیط زیست شهر بادرود و دبیر این همایش با اعلام خبر گفت: بیش از 500 کوهنورد از 9 استان کشور به مدت دو روز به مناسبت هفته هوای پاک در این همایش حضور داشتند .

عبدالعظیم شکاری افزود: این کوهنوردان از استانهای تهران ، اصفهان ، البرز ، قم ، فارس ، کردستان ، سمنان ، لرستان و چهارمحال بختاری در این همایش شرکت کردند .

وی ، اجرای کارگاه آموزشی توسعه پایدار ، شناخت حیات وحش کویر و پاکسازی مسیر همایش کویرنوردی از زباله های غیر بازیافت را از برنامه های این همایش برشمرد و اذعان داشت: شرکت کنندگان بعد از گذراندن کارگاه آموزشی به سمت ریق شق حرکت کرده و بعد از 5 ساعت تمامی آنها موفق به تسخیر مسیر 25 کیلومتری همایش شدند .

دبیر این همایش کویرنوردی ملی خاطرنشان کرد: این چهارمین همایش کویرنوردی کشوری بود که در کویر بادرود به مناسبت هفته هوای پاک به اجرا درآمد که در آن از کودک 6 ماهه تا خانم 72 ساله حضور داشتند ./س

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، کویر ، نوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.