سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به برگزاری نشست‌های این هفته کمیسیون گفت: وزیر ارشاد و رئیس سازمان اوقاف درباره پاسخگویی به برخی مشکلات مدیریتی مطرح شده در جلسه کمیسیون حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در این هفته، گفت: بررسی اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه می‌یابد.

نماینده مردم اردبیل، ‌نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نیز جلسه خواهد داشت، افزود: در جلسه سه‌شنبه سوم بهمن ماه که با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مسئولان مرتبط این سازمان برگزار می‌شود، به برخی تخلفات اوقاف پرداخته خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلسدرباره موضوعات تخلفسازمان اوقاف و امور خیریه، تصریح کرد: در نشست سه‌شنبه این کمیسیون، رئیس سازمان اوقاف در خصوص برخی مسائل مطرح شده درباره واگذاری موقوفه‌های تحت پوشش این سازمان به خارج از موارد مد نظر واقف و نیز برخی مشکلات مدیریتی این سازمان پاسخگو خواهد بود./س

برچسب ها: اردبیل ، بررسی ، تخلفات ، در ، کمسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.