مراسم تودیع و معارفه مجید ابوالفتحی مدیر قدیم و معصومه باکوچی مدیر جدید مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران عصر دیروز (شنبه 30دی ماه) با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران این مراسم با حضور اسدا... محمدپور، مشاور مقام عالی سازمان میراث فرهنگی و مدیر کل پیشین حوزه ریاست، محمد معتقد لاریجانی، فرماندار شمیرانات، دکتر حاجی پور، ریاست مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، سرهنگ پاسدار کلاهی، معاون فرمانده سپاه ناحیه جماران و جمعی  از مدیران و مسئولین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کارمندان مجموعه نیاوران عصر روز شنبه 30 دي‌ماه در سالن سینمای اختصاصی کاخ نیاوران برگزار شد.
در این مراسم فرماندار شمیرانات با تقدیر و تشکر از فعالیت های مجید ابوالفتحی و ارتباط خوبی که با سازمان ها و دستگاه های مختلف داشته است افزود: موفقیت های حاصله در حوزه های مختلف مسئول کار جمعی است و نمودار تلاش بی وقفه دستگاه ها از سال 84 تا کنون افزایش 400 درصدی داشته است.
همچنین مهندس اسد ا... محمد پور، مشاور رییس سازمان و مدیر کل پیشین حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: ارزش مداری، دانش محوری و خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و پرسنل باشد.
در بخش دیگری از این مراسم معصومه باکوچی، مدیریت جدید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تشریح برنامه های آتی خود برای این مجموعه اظهار داشت: این برنامه ها حول سه محور پرسنل، ماموریت های مربوط به سازمان و گسترش دادن فعالیت های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در دو بعد ملی و بین المللی و شناساندن هرچه بیشتر میراث فرهنگی به مردم و با همکاری تمام کارمندان مجموعه انجام خواهد شد.
همچنین مجید ابوالفتحی، مدیر پیشین مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این مراسم از صبوری و همکاری های همه جانبه تمام پرسنل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در طول دوران مدیریتش تقدیر و تشکر کرد.  
پخش کلیپ عملکرد 10 ماهه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و تقدیر و تشکر از زحمات مجید ابوالفتحی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانده سپاه ناحیه جماران و همچنین پرسنل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز بخش دیگری از برنامه های این مراسم بود./ي2
برچسب ها: معارفه ، تودیع ، نیاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار