کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی مشهد موفق به فتح قله 3هزارو211 متری بینالود (بام خراسان رضوی) شدند.

به گزاارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، 26 نفر از کوهنوردان ادارات کل زیرمجموعه وزارت راه وشهرسازی در یک برنامه دو روزه طی روزهای 28و29 دی ماه موفق شدند قله بینالود واقع در شهرستان نیشابور را فتح کردند.

در این برنامه کوهپیمایی که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و با مدیریت اجرایی اداره کل منابع انسانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی و سرپرستی جمشید محمدی، دبیر هیات کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی، برگزار شد پرسنل ادارات کل راه وشهرسازی 8 استان کشور شامل خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، کرمانشاه، مرکزی، تهران، زنجان و سمنان حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است این برنامه صعود مشترک ضمن پاسداشت سالگرد شهادت شهدای فدائیان اسلام، یاد و خاطره کوهنوردان مرحوم همکار وزارت راه و شهرسازی را گرامی داشتند.

 

در این برنامه که برودت هوا در ساعاتی از شبانه روز به 8درجه زیرصفر رسیده و در مواقعی از صعود نیز کولاک و بادهای شدید برنامه را تحت تاثیر قرار داده بود باوجود نشست 70 سانتی متری برف بر دامنه کوه، کوهنوردان وزارت راه وشهرسازی موفق شدند در روز اول با4 ساعت کوهپیمایی در موقعیت جانپناه دو شهید اردو زده و روز دوم نیز با 4ساعت صعود فشرده مسیر جانپناه تا قله کوه بینالود را طی کنند/س

 

برچسب ها: صعود ، زمستانی ، کوهنوردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.