سرمربي تيم بسكتبال مديار شرق اظهار كرد: از هفته آينده براي حضور قدرتمندانه در سال بعد استارت خواهيم زد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد  سيدجواد جعفري كه تيمش 29 دي ماه سال جاری  در آخرين بازي خود در ليگ دسته يك بسكتبال كشور مقابل تيم بسكتبال داماش صدراي گيلان با نتيجه 85 بر 55 شكست خورد عنوان كرد: از هفته آينده با همين بازيكنان تمريناتمان را براي حضور قدرتمندانه در ليگ سال بعد شروع خواهيم كرد.

 

وي با بيان اينكه هدفمان حفظ بازيكنان موجود و جذب چند نيروي جوان بومي ديگر براي رفع مشكلات دفاعي تيم است عنوان كرد: با مساعدتي كه هيات بسكتبال استان با در اختيار قراردادن سالن به تيم ما خواهد داشت و فرصتي كه تا شروع ليگ در سال آينده داريم بايد تمرينات خود را به طور منظم انجام دهيم تا مشكلاتی كه امسال با آن مواجه بودیم برطرف شود.

 

وی افزود: امیدوارم در سال آینده با تلاش بیشتر جایگاهی بهتر از وضعیت کنونی در لیگ دسته یک کشور به دست آوریم.

 

سرمربي تيم بسكتبال مديار شرق مشهد با تشكر از زحمات بازيكنانش و مسوولين باشگاه گفت: اين تيم از معدود باشگاه هايي بود كه به خوبي پشتيباني شد و از نظر امكانات هرچه در توان باشگاه بود در اختيار ما قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است، تيم بسكتبال مديار شرق مشهد با 2 پيروزي و 9 شكست و كسب 14 امتياز كار خود را با قرار گرفتن در رده ششم گروه B رقابت هاي ليگ دسته يك بسكتبال كشور به پايان رساند/س

برچسب ها: ماندگاری ، مدیار ، شرق ، لیگ ، دسته ، یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.