سرمربي تيم ووشو خراسان رضوي اظهار كرد: با توجه به اختلاف زيادي كه از نظر سطح بازيكن نسبت به تيم ووشو پرشين، حريفمان در مرحله نيمه نهايي داريم بيشتر بايد تمركز را بر روي ديدار رده بندي قرار دهيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد امير مهربان با اعلام این مطلب گفت:: با توجه به اينكه در دور نيمه نهايي به تيم قدرتمند پرشين كه در هر وزن حداقل از 2 قهرمان جهان بهره مي برد برخورد كرده ايم بهتر است تمركزمان را بيشتر بر روي ديدار رده بندي و كسب مقام سوم رقابت ها قرار دهيم.

 

وي با بيان اينكه مرحله نيمه نهايي و فينال رقابت هاي ليگ برتر ووشو كشور روز 24 اسفند ماه برگزار خواهد شد اظهار کرد: با توجه به برتري 5 بر 4 در بخش ساندا و 4 بر صفر در بخش تالو مقابل تيم ووشو رنگ فيروزه شيراز در روز پنجشنبه، به عنوان تيم دوم گروه 2 به مرحله نيمه نهايي راه يافتيم و در اين مرحله بايد مقابل تيم اول گروه یک، تیم قدرتمند پرشين قرار بگيريم.

 

سرمربي تيم وشوو خراسان رضوي با اشاره به ديدار 2 تيم نفت تهران و دانشگاه آزاد در مرحله نيمه نهايي در روز 24 اسفند ماه عنوان كرد: با توجه به اينكه در هر وزن تنها يك ورزشكار در اختيار داريم و در صورت مصدوميت هر كدام با مشكل مواجه خواهيم شد بايد مقابل پرشين با دقت بيشتري تركيب تيم را بچينيم تا در ديدار بعدي در عصر همان روز نتيجه مطلوب را كسب كنيم.

 

مهربان با اشاره به عدم دريافت هيچ مبلغي از قرارداد بازيكنانش از ابتدا فصل عنوان كرد: با توجه به شرايط دشواري كه داشتيم نتايج تيم ما نسبت به تيمي همچون سپاهان اصفهان كه حدود 450 ميليون تومان هزينه كرده است بسيار چشمگیر است.

 

اين مربي درجه يك ووشو خراساني با اشاره به گذراندن دوره پيشرفته مربيگري ساندا از 18 تا 23 دي ماه در تهران عنوان كرد: برگزار نشدن ديدارهاي مرحله پاياني در هفته گذشته به دليل آلودگي هواي تهران باعث شد به عنوان اولين مربي استان خراسان رضوي در اين دوره كه به جهت ارتقا سطح فني مربيان كشور برگزار شد شركت كنم./س

برچسب ها: تمرکز ، برای ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.