آتش سوزی در مناطق جنگلی استرالیا + فیلم

بيش از دويست مورد آتش سوزي در حال حاضر در مناطق جنگلي در منطقه ساوت ولز استراليا ادامه دارد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، آتش سوزي در مناطق جنگلي ساوت ولز در استراليا روز جمعه تشديد شد و چندين شهر و روستا را در اين منطقه با خطر جدي مواجه کرد. شعله هاي آتش بسرعت در حال گسترش به سوي منطقه مسکوني «گلن ماگيه» در منطقه «گيبس لند» در ايالت ويکتوريا است. آتش سوزي تاکنون پنج منزل مسکوني را در اين منطقه تخريب کرده است.
منابع محلي همچنين گفته اند چهار آتش نشان هم در حالي که تلاش مي کردند در مناطق جنگلي استراليا از گسترش شعله هاي آتش جلوگيري کنند خود در ميان شعله هاي آتش گرفتار شدند.
تاکنون تعداد زيادي نيروي اضافي براي مقابله با شعله هاي آتش در مناطق جنگلي ساوت ولز اعزام شده اند اما آتش سوزي همچنان در حال گسترش است و در مناطقي آتش نشانان ناچار شده اند در برابر شعله هاي آتش عقب نشيني کنند.
ارزيابي هاي اوليه نشان مي دهد که آتش سوزي در مناطق جنگلي استراليا تاکنون چهارصد و پنجاه هزار هکتار از مناطق جنگلي اين کشور را تخريب کرده است. افزايش دماي هوا و وزش باد شعله هاي آتش را در اين مناطق تشديد مي کند.
توده هاي عظيمي از دود آسمان شهر «سِسنوک» را در برگرفته و برخي از ساکنان اين شهر را وادار کرده است خانه هاي خود را ترک کنند و از منطقه خارج شوند.    


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.